24 februari 2015

Bakom ratten!

Värt att minnas

Idag satte jag mig bakom ratten för första gången! ^^ Jag och pappa åkte till en parkering där jag skulle börja öva dragläge och medan vi åkte förklarade han vad han gjorde och vi diskuterade. Väl framme gick vi igenom steg för steg och jag fick känna och hitta dragläget. Jag förstod väldigt snabbt och det var kul!
 
Det gick så bra att jag till och med kunde låta bilen åka en liten bit, sen bromsa och sen även svänga! Det var jättekul och det är så kul att vara igång, hihi. Jag är jättenöjd, och lite förvånad, haha, att det gick så bra och inte var så svårt som jag trodde. Jag kommer verkligen gå in i nästa tillfälle med en positiv känsla! :D
 
 
 
Källa: Google.
Boel

Åh vad roligt! :)

Sv: Tack snälla fina du för peppen!
Humanistkramar tillbaka <3

linah

åh kuul!

Klara Andersson

åå så kul!

Josefine

Ska också börja övningsköra så snabbt det inte är halt ute :)

sv: Okej tack, blir nog dom svarta :)

bella

va roligt att det var första gången! D kommer gå jättebra,lycka till! :D

Flisan

sv: ja :D

Nelly

Nejmen så roligt! :) Haha, minns de första gångerna man satt bakom ratten.. :3 Lycka till med körandet! ^^

Amanda Halldan

kul att övningsköra :D

Denise

Vad roligt att det gick så bra och att du nu är igång med övningskörningen! :)

malin

Åh vad roligt att få börja övningsköra :)

J

sv:
ja verkligen!!!!!

Hanna

Tack :D jag är nöjd över dom!

Jossie

Gud vad kul att börja övningsköra :) tycker att det är jättekul :)

Jenny Karlsson

sv: tack! :)

Kul! :D

Sara

Åh vad roligt ! Även om det var över 10 år sedan jag gjorde det så kommer jag aldrig glömma känslan av att köra bil första gången :)

Celine

Är så himla kul att övningsköra ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress