Halloj!
Hade en superkort dag idag så nu sitter jag på Espresso House med en rykande het chailatte. Tycker verkligen om att ta en fika med mig själv i mellan åt och bara njuta av att vara jag. Väldigt skönt. ♥ Har knappt något plugg heller så passar på att blogga, skriva och skriva bildmanus. ^^ Bara roliga saker med andra ord!
 
För övrigt har jag två personer att gratulera idag; fina Stina som fyllde 17 år idag och bästis Tilda som blev vald till ordförande för elevrådet! Grattis tjejer, älskar er! ♥
 
Jag vet inte hur länge jag blir kvar här, men blir några timmar till i alla fall skulle jag gissa. När jag kommer hem kanske det blir lite dans och tecknande, tar det som det kommer. Är så glad att jag kommit igång med tecknandet igen. ^^
 
Kram på er! ♥
 
 
 
Netti Starby

Vad roligt och grattis till tjejerna :-D Kram

linah

ha en underbar dag<3

Cajsa Lindahl

Hihi ja verkligen! :D

Amanda

vad sa du skriva bildmanus till? :)

sv: rekommenderar verkligen deras produkter!

Jhennifer

Mysigt! Det är du värd 😀

Maja - Frontside

Vilken mysdag! Jag är också ett stort fan själv-fika haha :)

Anita

Mysig bild :D

Terese

Åh jag älskar chai latte!

sv: Åh vad roligt att du tycker det! :)
Kram

Jessy

Gud va skönt :)

Emelie

EspressoHouuuseeee <333 Bästa stället!

coffeeandcupcake.blogg.se

Du får lägga upp bilder på de du målar sen ^^

Linn Strömberg

Åh så mysigt <3 Chailatte är så gott!

Merima

Åh så mysigt! Skönt med lite plugg, själv drunknar jag i det...
kram!

jos

mysigt att fika!

N A T H A L I E

Åh mys!! :)

MADDISENJ.SE

Skönt med en kort dag. Det där såg ju inte helt fel ut ;)

Catrin Monica Sandberg

Vad mysigt det såg ut :)

Emelie Andersson

Åh vad gott :)

Sv: tack så mycket, vad glad jag blir finis :) <3

Hanna

ja det gör en otroligt glad och peppad :D

Isabella

åh så härligt det lät, chailatte är ju så gott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress