Hejsan!
Igår var det fredag och som ni märkte igår var jag inte på topp. Hade huvudvärk och illamående nästan hela dagen så när jag kom hem la jag mig i sängen i några timmar och försökte sova lite. Det gick sådär, men värken lättade. Mormor och morfar har varit här sen i torsdags då mamma och pappa åkte till Polen så igår blev det lite julbak med dem då vi bakade havrekakor. De är ett måste runt jul! Mysig var det! ♥
 
Idag åkte de hem och jag och syster åkte in till stan och köpte lite julklappar. Känns skönt att ha lite av det avklarat! Huvudvärken börjar smyga sig på igen så ska försöka kurera den. Inte roligt alls. :/ Inatt är jag och syster själva och imorgonkväll kommer mamma och pappa hem!
 
Det är ju också den 5 december idag. Kanske inte något speciellt för er andra just med det datumet, men för mig är det dagen då jag skulle varit i Göteborg och dansat med Bong Young Park. Så ja, det gör lite ont att jag inte är där. Det var ju verkligen min dröm. Vill bara att dagen ska vara över så att jag slipper tänka att just nu är han i Sverige, just nu dansar han och just nu är jag inte där. Det är som det är. Alla lyckönskningar till honom och alla som är där och få ta del av denna fantastiska upplevelse. ♥ 
 
Hoppas att ni har det bra!
Kram. ♥
Terese

Vad mysigt med julbak och krya på dig med huvudvärken fina du! :)

sv: Åh tack så himla mycket finis! Tack, det ska nog inte vara några problem förhoppningsvis!
Kram

Cajsa Lindahl

hihi ja eller hur!? :D Jag kommer nog att beställa allt från detta inlägg förutom skorna fast kommer inte kunna ha det förrän nästa jul :P

Elin Von Wred

Vill du att jag svarar på dina frågor i ett helt eget inlägg ?
Kl 20:30 kommer ett inlägg som förklarar hur du kan få ett eget inlägg i min blogg och även länkning till din blogg/instagram och facebook om så önskas.

http://nouw.com/elinwred

Emma Engström

Tråkigt att du inte kunde vara i Göteborg! :(

Catrin Monica Sandberg

Varför kunde du inte dansa? :(

Linn Strömberg

Förstår att det är en jobbig dag :( <3

Emelie

Juuuul!! :D

JoJo

hoppas att du mår bättre snart sweetie! krya på dig! :*

sv; ja den är riktigt bra! :) kul att du gillade filmtipset ^^

linah

hoppas du mår 100% bra nu!! <3

MADDISENJ.SE

Mysigt med julbak i alla fall!

Passar på att tipsa om att jag nu har en härlig adventstävling i min blogg, kolla gärna in den och delta mer än gärna :) Förlåt om du inte gillar sån här reklam <3 Kram

Boel

Hoppas du mår bättre <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress