Hejsan!
Redan den 30 december och bara en dag kvar av 2015! Verkligen helt galet, jag kan inte tro det!
Mitt avslut på 2015 kunde dock inte ha blivit bättre! På förmiddagen rotade jag fram mina bakkunskaper och rörde ihop en sockerkaka med chokladbitar i. Det var väldigt länge sedan jag bakade och hade glömt hur roligt det var! ^^ Resultatet blev faktiskt riktigt bra också!
 
Sen kom bästa Tilda hit och vi käkade lite mat innan vi begav oss ut i det vackra vintervädret för en liten photoshoot då jag inveg mitt stativ! Jag är väldigt nöjd med det, det är precis lagom och så enkelt att hantera. ^^ Solen var precis påväg ned, haha, men några bilder hann vi få till innan det blev helt mörkt. Med frusna kinder och fingrar promenerade vi hem och värmde oss med te och sockerkakan. Ett väldigt mysigt avslut på 2015. ♥
 
Nu väntar jag på Frida som skulle komma förbi en sväng ikväll. Har saknat henne så mycket så det ska bli väldigt roligt. Min älskade vän. ♥
 
Lite blandade bilder från dagen, haha.
 
 
 
Celine

Så mysigt med photoshoot!

Linn Strömberg

Åhh vad gott! helt underbart <3

linah

men va härligt! <3

Anonym

Hon Tilda är jättesöt! 10 of 10 :D

MALIN

Mums! Kakan ser så himla god och fin ut! Kram

VERONICA - fashionblog

Faantastiska bilder fina du :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress