Idag är det öppet hus på min skola! Jag ska vara med, men inte för det humanistiska programmet, det är det andra i klassen som ska vara. Jag ska vara med för min elevförening, DeGeers Showgrupp! :) Alla program och elevföreningar på skolan ska vara med, ska bli kul!
 
Så nu har vi precis varit nere på stan och köpt lite gott och snart ska det serveras mackor! Kommer hem någon gång efter 20.00 då det slutar, så behövs lite påfyllning, haha. Ingen ridning idag dock tyvärr då detta tar upp tiden, men men!
 
Ha en fin kväll, kram! ♥
 
Jessy

Va roligt :D

Terese

sv: Hihi men visst är han inte bara för söt!
Kram

linah

men så roligt!! <3

N A T H A L I E

Kul och mysigt med öppet hus! :) kram

Amanda

hoppas det går bra :D

sv: ja :D ska bara komma igång :)

Catrin Monica Sandberg

är det en mini mjölk eller mini yoghurt? :)

Linn Strömberg

Åh vad roligt, hoppas det gick super bra finis <3

Netti Starby

Vad roligt och vad gott med godis :-D Kram

Josefine

Vi hade också öppet hur fast i tisdags :)

sv: Tack, får hoppas de!

Isabella

kul med öppet hus :)

Anita

Trevligt :D

Emelie Andersson

Åh vad trevligt :)

sv: Ja den blir nog toppen :) Jag fick till ett lätt ridpass idag. Så himla skönt och på lördag kommer jag få träffa min fina Cassis :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress