Här kommer då mina julklappar för året! Jag är så nöjd med alltihop och verkligen så tacksam. ♥
 
Förutom det på bilderna fick jag även tallrikar som jag samlar, en morgonrock, en tekokare, biocheck och körlektioner.  
 
Dushcreme och deo, bedset och fotoramar.
 
Hårddisk, film och en julkula med mitt namn.
 
En målarbok, pennor och en bok.
 
Doftljus.
 
Ett väldigt flexibelt stativ för foto och film.
 
Pyjamasset och två flanellskjortor.
 
Lila polotröja, svart kofta och träningstights.
 
Maja - Frontside

Jag fick också en målarbok för vuxna! Så himla kul att sitta och pilla i :)

Maja - Frontside

Jag fick också en målarbok för vuxna! Så himla kul att sitta och pilla i :)

linah

åhh, paper towns! den filmen är så bra:D!

Terese

Åh vilka bra julklappar!!

sv. Men tack fina du, vad jag blir glad!
Kram

N A T H A L I E

Underbara julklappar, såå fina och du ska verkligen vara såå så nöjd! :) kram

Julia

Har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri bikini från todieforeswimwear. Reglerna är superenkla!! Hade varit såå kul om du var med och tävlade! Kram på dig

Josefine

Fina saker!!

sv: Tack :)

Amanda

har en sån målarbok, tycker de är super bra :D

sv: hahah öppettider under storhelger är värdelöst :P
ja :D Älskar den!

sandra

härliga presenter :)

Linn Strömberg

Åhh det är ju det där stativet jag har ;))) Det är jättebra!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilka fina och bra julklappar! Det där stativet till kameran har jag! Är inte helnöjd med det... men det duger bra. :) Hoppas den funkar bättre för dig, haha!

miche - livsstil och bloggdesign

claras bok är bra.

Emelie Andersson

så fina och bra saker :)

sv: tack så mycket och desamma finaste du <3

Cassandra Haraldsson

Fina saker du fått :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Riktigt bra julklappar :)

Christina

Åh så många fina presenter du fick :)

Flisan

sv: tack detsamma :D

JoJo

vilka fina julklappar du fick :D

sv; det var en väldigt trevlig och mysig julhelg :) hoppas du har en bra vecka fina du! ^^ kram

Erica Andersson

så fina saker du fick! älskar sånna där målarböcker!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga julklappar du fick :)

Denise

Wow så mycket fint du fått! :D

Jasmine

Vad mycket fina julklappar du fick! Duschtvålen från Nivea luktar så gott. Jag som är kreativ vill gärna se hur du väljer att färglägga i din nya målarbok. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Vad inspirerande att läsa att du är så hängiven dansen. Hoppas att intresset håller i sig. Heja dig!

Kram

Clara

Så mycket fint du fick!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress