Hej, och glad fjärde advent på er! Åh, nu är det bara några få dagar kvar till jul! ♥
 
Idag har jag äntligen handlat klart alla julklappar, så skönt! Det blev väldigt många i år, haha, och svider lite i plånboken gör det, men det lindras med tanken på att det är till mina nära och kära. ♥ Jag gillar verkligen att ge! ^^
 
Jag kunde faktiskt inte motstå att köpa en liten julklapp till mig själv också, hihi. Det blev en jättesnygg streetrröja från (åter igen, haha) New Yorkers supersnygga herravdelning! Älskar den, och inveg den direkt nu i eftermiddags när jag dansade! ^^
 
Kram på er, hoppas att ni har haft en fin fjärde advent!
 
Den passar ju mig lite extra med eftersom det står på latin. ;)
 
 
Jasmine

(Sent) Svar: Tack för orden.

Åh, vad duktig du är! Kul att du är så engagerad i dansen. Vilken typ av dans dansar du?

Kram

Linn Strömberg

Galet snygg tröja!!

Terese

Sjukt fin!

sv: Ja det är superroligt, att få testa nya grejer! :)
Kram

linah

jättesnygg!!

Amanda

snygg tröja :D
Kul med många julklappar :D Älskar att köpa julklappar men för oss blir det rätt få iår, men ändå skönt att slippa julhandeln :P


sv: tack :D sååå nöjd med dem :D

MATILDA

Vad fräck! :D

BLONDINA

va snygg :D

sandra

men snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress