Såhär kring jultider med bara några få dagar kvar till jullov blir lärarna himla kreativa, haha. ^^ På latinlektionen skulle vi försöka lista ut olika barnvisor genom att översätta från latin till svenska, och på kinesiskalektionen blev det julkort för hela slanten! Jag kan ju inte påstå att min handstil på kinesiska är särskilt snygg, men det är det nog ingen som kan relatera till, haha.
 
Kan ni förstå vad jag skrivit? ;) 
 
MALIN

Wow, vad häftigt! Vad duktiga ni är dessutom! Kram

JoJo

vad kul att göra egna julkort på kinesiska :)

sv; ja jag är supernöjd :) kul att du gillade tipset! kram

Anita

Kul att kunna lite Kinesiska :D

Emelie Andersson

Så coolt! <3

sv: ja det var riktigt härligt att se, att han även kan gå fint där hahahaha :)

linah

åh va kul! <3

Flisan

sv: tack så mkt :D

Linn Strömberg

Superfin handstil ju?! Du ska se min när jag skriver hangul xD

Louise

coolt med kinesiska :)

Katarina

Åh så fina!

Christina

Lät som roliga lektioner :)

Karoline

Fasiken vad duktig du är som läser latin och kinesiska. Häftigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress