15 december 2015

15 december: Håltimme.

Foton

Halloj!
Nu sitter jag i skolan och har håltimme och varvar dance-practicevideos, bloggande och plugg. ^^ Hade jättelång sovmorgon idag så därför sov jag och bestie över till idag! ♥ Precis lika mysigt som vanligt. Sen tog vi bussen in och åt lunch i skolan som erbjöd julbord! ^^ Igår var det också sista showgruppsträffen innan jul så då bjöd jag på fika!
 
Efter skolan idag som jag slutar vid 16.00 ska jag träffa Lilly, så mysigt! ♥
 



Linn Strömberg

Åh vad mumsigt med julbord. Det får jag imorgon :D

ISABELLA

skönt med sovmorgon :)

Netti Starby

Vad härligt med håltimme :-D Kram

johanna

skönt med sovmorgon!

Jessy

Va skönt med sovmorgon och innehållet på första bilden får du gärna dela med dig lite utav! hahah :D Kram

Terese

Åh mysigt!

sv: Men tack så mycket fina!!
Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter mysigt :)

Amanda

vad gott det ser ut :D
skönt med sovmorgon :)

sv: Tyvärr inte, de gjordes innan det va vanligt att ladda upp på youtube, är ju 27 år nu :P

MALIN

Vad härligt med både sovmorgon och håltimme! Kram

linah

åh så gott! <3

Angelica

Låter som en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress