Halloj!
Måndag idag och vi påbörjar sista veckan innan jullovet! Jag kan inte förstå att det har gått så snabbt, och jag kan ännu mindre förstå att jag redan har gått halva min gymnasietid! Så galet!
 
I skolan ska jag hålla i en danslektion på idrotten och i eftermiddag är det som vanligt showgrupp och sista träffen innan lovet. Efter lovet har jag planerat att vi ska ha en flashmob och sen mot februari/mars en uppvisning! ^^ Så roligt! Så under lovet nu har jag massor av tid att ägna mig åt dans! Blir mycket planernde inför uppvisningarna med program, placeringar och så, och också en hel del nytt koreograferande. ^^
 
Imorgon börjar vi inte förens klockan 13.00,  vilket gör att jag och Tilda blir lite vilda och kör en sleepover! Så efter showgruppen följer hon med mig hem och så åker vi in till skolan imorgon eftermiddag. ^^ Mys! ♥
 
Ha en fin dag! ♥
Linn Strömberg

Åh vad mysigt med sleepover!

johanna

mysigt med en sleepover!
PS: Lucka 3 finns nu uppe i adventskalendern! Kika gärna in och delta!

Cajsa Lindahl

Ja, riktigt smart verkligen! :D De har massor av olika att välja mellan, gå in och kolla vetja! :D med tanke på att pengarna gå till något så viktigt också! De är billiga också.

Josefine

Skönt med sovmorgon :D

Jhennifer

Va spännande det låter! Ha en underbar jul :)

Hanna

skönt att ha snart jullov :D
har du nå planer på hur du ska spendera lovet?

15 år & blivande mamma

ÅH, älskar dans, men är så stel trots att jag är jätte vig :'D

N A T H A L I E

Skönt med lov snart! :) kram

JoJo

vad mysigt med sleepover! :)

sv; ja, the holiday är en riktig mysfilm! :D kram

Flisan

sv: ja en riktigt upplevelse :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Vart tar tiden vägen? :O Hoppas du haft en fin dag :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skönt med jullov snart! :D

Josefine

Så skönt att de snart är jullov!!

sv: Så skönt :)

Anita

Kul med dans! :D

Denise

Tiden går så läskigt fort..!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress