Har faktiskt fotat rätt mycket bilder den här veckan från min vardag, så varför inte dela med sig av några av dem? ^^
 
Hoppas ni får en trevlig fredag! ♥
 
// Gick från dansen och fick se en bit av stadens ljusfestival i strömmen vilket är olika upplysta konstverk, här en gammaldags kungasäng och lysande bollar// Var med om att bestie blev orförande för skolans elevråd, så stolt! // Tog en fika med mig själv på Espresso House och fick mycket gjort.
 
// Vaknade upp med väldigt fluffigt hår efter att ha haft inbakad fläta i två dygn // Uppdaterade min instagram efter alladeles för många veckor med en bild från i somras // Pratade med bestie i telefon i över tre timmar om allt och ingenting,
 
// Tog en mysig fika på ett nytt ställe med Töj // Var på luciafirande med skolans musikelever och började sakna musikklass något enormt // Såg ännu ett konstverk från ljusfestivalen, dock när det fortfarande var ljust ute.
Amanda

kul att se :D

sv; Nej vad roligt! Jag har gjort kortfilmer och vunnit priser för det och så när jag var tonåring :D

Terese

Åh vad mysigt med fikan!

sv: Haha nej inte jag heller! Tyckte dem var supersöta!
Kram

Jhennifer

Va roligt och grattis till ordförandet. Fina och coola bilder . Ha en skön dag :)

Carina Marianne Holst

Härligt fina du :)

Jhennifer

Coola, snygga och häftigt gjort :)

Emelie Andersson

så himla fin du är :)

sv: ja eller hur, köpte lite fler julklppar idag. Så himla mysigt :) <3

Amanda

Fina bilder! :)

Anita

Ha en fin helg nu :D

15 år & blivande mamma

Åh, önskar jag orkat gå på skolans luciafirande.. Men ååhh..

Linn Strömberg

Så fina bilder <3

Jessy

Härliga bilder!! :D

Malin

Så roligt att få se bilder från mobilen, känns mer personligt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress