12 augusti 2015

Utflykt!

Djur och natur

Idag ska jag träffa några tjejkompisar från högstadiet för lite tid tillsammans. ^^ Vi ska cykla till en restaurang och äta och sen vidare till en sjö och bada och fika, så jag hoppas att vädret håller i sig. En riktig utflykt! Det ska bli mysigt, vissa av dem har jag inte sett på jättelänge.

Vi ska ses vid 11.00 så ska snart ta cykeln och trampa iväg. :) Vi får se när jag är hemma igen. 

Ha en jättefin dag, kram!



Josäfin Andersson

älskar din ryggsäck!! :D

Linn Strömberg

Åh ha det så bra finis! <3

hanna

Tack så mycket :D lät ju som en riktigt bra dag!

Erica

Vad kul med utflykt :)

miningalinn

Kul med utflykt!(:

Erica

Låter mysigt! :)

Emelie Andersson

så fina bilder, ser ut som ni har haft det jättemysigt :)

sv: ja det är så fint, det blir personligt och det tycker jag väldigt mycket om :)

Denise

Låter som en mysig dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress