8 augusti 2015

Sleepover!

Foton

Igår blev det en sleepover med min finaste Lilly! ♥
 Mamma och pappa var borta och syster hade också en kompis här så vi fyra lagade mat tillsammans och syster bjöd på pannacotta med limegelé. ^^ Hon är kreativ hon! Jag och Lilly blev även utmanade av de små i kubb och jag kan ju stolt säga att vi vann. ;)
 
Mycket prat, spontandansande och fniss blev det. Jag fick även helt spontant ett par örhängen av Lilly som hon köpt till mig, så gulligt! Min fina vän. ♥
 


hanna

såg mysigt ut ju :D

sandra

mys!

Erica

Låter som en jättemysig kväll! :)

Valeria

vad roligt! :)

Linn Strömberg

Åh vad gott med pannacotta! Det är typ det bästa jag vet

Nicole

Mysigt och va gott med pannacotta. :)

Skogsraah ☾

Så mysigt :D

DirtyHeels

Ååh vad mysigt! :)

S A N N A♥

Mysigt!!

Natahlie

Läs gärna mitt senaste inlägg "vart ser du dig själv om 10 år?" , jag har ställt en fråga till alla som läser, och de skulle va jätte kul om du svarade :) Du får också gärna delta i min veckans blogg, jag drar 3 vinnare imorgon. Kram finis! <3

Denise

Låter som en mysig kväll! :D

louise

åh va mysigt :)

Jeanette

Vad mysigt det låter :)

Sarah

Va kul o spela kubb :) Har inte gjort de än iår :P

Nimo

Fina bilder!

miningalinn

Mysigt!(:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress