Idag hade vi öppet möte med DeGeers Showgrupp! 
Jag hade satt upp affischer under veckan för att informera om mötet och beställt bullar från cafét. Det kom lite folk och jag berättade om föreningen och så. Vi funderar på att gå ut till klasserna med för att informera då alla som ville kanske inte kunde komma idag, och jag har satt upp anmälningslistor. :) På måndag kör vi igång och vi får se hur många vi blir! Jag hämtade även nycklarna till danssalarna igen så nu känns det hemma, haha. ^^

Jag tänkte svara på kommentarer med, men kommer av någon anledning inte in på blogg.se datorn. Någon mer som har det problemet? Därför blir det inte så långt då jag bloggar från mobilen.

Hoppas ni har haft en bra dag, kram!
Linn Strömberg

Åh vad roligt! :D

Cajsa Lindahl

jo men visst vettu! :D Vill dock bara få videon klar nu så att jag kan plocka undan allt i alla lådor och dit de ska. ;-)

Emelie Andersson

sv: hihi ja och imorgon ska vi till rishuset igen, är riktigt taggad :) Hoppas att du har haft en fin tisdag <3

Anita

Kul :)

N

Vad roligt!!

coffeeandcupcake.blogg.se

Konstigt, det har inte jag haft problem med :/ Hoppas de blir många som anmäler sig :)

ebba

svar: det kan jag lova att det verkligen var! tack, känns som jag kommer bli sjuk dock :/ kram

Matilda Johansson

Roligt! :)

Matilda Johansson

Vad roligt! :)

Matilda Johansson

Vad roligt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress