6 augusti 2015

Om en vecka...

Hästar

Om exakt en vecka idag klockan 19.00 sitter jag äntligen på min älsklings rygg igen. Jag längtar så otroligt mycket och jag har saknat Gypsy något otroligt under dessa veckor. Snart, snart, snart...♥
 
 
 
 
Ella

Alltid lika underbart att sitta upp på sina älsklingar efter uppehåll!
Jättefin blogg förresten! :)

Jessy

Va kul :D

Minna

Vad fin! Vad är det för ras?:D

Nicole

Vad kul att du ska få rida igen om en vecka. :) jätte fin blogg du har!

louise

åh va fin bild på er :)

Emelie Andersson

fina ni <3

sv: ja det är så sant om man verkligen känner något för någon :) ja det låter väldigt bra <3

försökte att hitta dig på fb btw, men hittade inte dig :(

jag får träffa henne på lördag v.34 tror jag :) <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härligt när man längtar efter något :)

Emelie Andersson

Sv: fina du, vad snäll du är! Blir så glad. Jag håller också alla tummar och tår jag har, saknar han redan så himla mycket! Jaha där ser man, vi kan göra såhär att jag kopiera min länk till fb i ett gammal inlägg som du har här på bloggen så blir det lättare att hitta varandra :) <3?

Netti

Åh vilken fin häst och jag förstår att du längtar! <3

hanna

åh så fin bild :D

linah

åh va roligt:D!

Erica

Så fin bild :)

Madelene

Så härligt ! :) Fin bild ! :D

sv: Eller hur ! :D

Bellah

Åh vad härligt

N

Vad roligt!

Emmelie

Härligt! Hoppas dagarna går fort :-D

Anita

Underbart :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad kul!
sv; Ja det har verkligen varit helt underbart :)

Klara Andersson

åå vad kul!

DirtyHeels

Absolut det var de :) mysig bild :)

Boel

Vad härligt :) <3

Vanessa andersson

åhh så kul :D

Cajsa Lindahl

ja men det blir det! :D Längtar till i morgon för då kommer min morbror och hämtar soffan. Sedan kan jag få helt iordning! :D Funderar nästan på att fråga mamma om hon kan köra soffan till honom redan idag så att jag slipper den sen!

Angelica

åh, låter underbart!

S A N N A♥

Den som väntar på något gott:D

Matilda Johansson

Fin bild! :)

Johanna Svensson

fin bild :)

Emma Engström

Hoppas veckan går fort! :D

Valeria

Vad kul!:)

Cassandra

Förstår att du längtar!

Victoria Brammeby

Låter jättemysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress