Neverstore var ett band jag uppmärksammade i årets Melodifestival då de bidrog med bidraget "If I was God for one day." Jag tyckte väldigt mycket om den låten och fullkomligt älskade sångarens, Jacobs, röst. Jag fortsatte lyssna lite på dem och denna låt har blivit en av mina absoluta favoriter. ♥
 
 
Jessy

va go!

coffeeandcupcake.blogg.se

Själv lyssnade jag på dom mkt när jag va yngre :)

julia

Lyssnade på den nu, så bra! :)

Linn Strömberg

Åh vad bra den var!

Louise frenning

så bra :)

JoJo

vet inte om jag har hört låten, ska ta och lyssna på den :)

sv; tack sötnos, det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse! :) tusen tack! :)

Jeanette

Vad roligt att du upptäckte ett nytt band :) Alltid roligt när man hittar ny musik man gillar.

Madelene

Bra låt ! Jätte bra röst :)

Valeria

jätte fin låt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress