Enligt mitt nya schema innebär onsdagar bara två lektioner för mig, men idag bara en då vi inte börjar med språken förens nästa vecka. ^^ Slutade 11.50, köpte lunch bestående av soppa, och fruktsallad till efterrätt, och åkte hem. Jag har lyckats dra på mig en förkylning så igår gjorde jag mitt bästa för att kurera mig och detsamma gäller nu. Jag kan inte bli sjuk första veckan! I slutet av veckan kommer ett mer utförligt inlägg över vad vi gjort i veckan då vi har, och kommer att göra, lite roliga aktiviteter. ^^
 
Nu ligger jag nedbäddad i soffan och pysslar med lite showgruppsgrejer medan jag ser EM i hoppning och dressyr på tv:n. Man får passa på när ridtävlingar väl går på tv!
 
Hoppas ni har haft en bra vecka än så länge! ♥
 






 
Valeria

krya på dig! :(

johanna

Riktigt fin blogg! :)

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Vad skönt med att abra ha en lektion ändå! Gött!

Tezzo

Krya på dig!

Matilda Johansson

Mysigt, krya på dig! :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Usch krya på dej :)

Sara

Usch då så jobbigt med förkylning, hoppas du mår bättre snart :)

JoJo

tråkigt att du har blivit förkyld! krya på dig! <3

sv; ja det var väldigt snällt av dom att skicka lite gratis tuggummi bara sådär :D

Emma Engström

Hoppas inte du blir sjuk! Skönt att sluta tidigt :)

Denise

Men vilka härliga onsdagar! :)

Jessy

Åh, det där såg gott ut!

- Caroline

Så gott!!

Linn Strömberg

Åh vad tråkigt att du har blivit förkyld! krya på dig finis <3

Anita

Så gott med frukt :)

N

Skönt med lugn dag!

Vanessa andersson

haha jag sitter bänkad vid tvn då och då EM är ju såå spänade! ;) haha när svenskarna rider så är hela famljen så nervösa haha alla sitter och flämtar ;)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad gott med fruktsallad!! :)

Natalie Salazar

krya på dig gumman, du får kurera dig med massa soppa och serier :P

Emmelie

Va skönt med en lektion, lagom start. Hoppas förkylningen ger med sig! :-)

Erica

Vilka lyxiga onsdagar du kommer att ha! ;)

Cajsa Lindahl

tusen tack finaste! :D gillar att ha den på mig också. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress