... vara kille, se så bra ut, bära sådana kläder och dansa så jäkla grymt.
 
Får rysningar av dessa grabbar.
 
 
 
 
 
 
Netti

Det där skulle jag också vilja prova på! :-D

Madelene

Dom är riktigt grymma på att dansa ! :)

hanna

det ser såå bra ut:D

Linn Strömberg

FEEL YOU!!!

Cajsa Lindahl

ja och det är verkligen det ända också. Hade det varit bättre hållbarhet och att det smakar som det luktar så skulle jag inte kunna få nog av den! :D Nog för att jag gillar den som den är också och använder den flitigt men du förstår vad jag menar...xD

Emma Engström

Du är minst lika bra fast som tjej! :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Dom va riktigt duktiga på o dansa :)

N

Ja det skulle ju vara kul, för en dag iaf haha :D

Louise frenning

grymma!

Erica

Heh, jag skulle inte vilja vara kille! :)

Valeria

haha ja vad roligt att testa faktiskt! :)

Sara

Underbara videos :)

Emelie Andersson

sv: ja det tycker jag att du ska göra, satsa på nästa år och jag lovar att du kommer trivas som bara den :) Tack så mycket fina du <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress