Igår red jag igen på min fina älskling! 
Jag red henne på hackamore denna gång och hon var så otroligt fin! Jag har ju nämt förut att jag tycker att hon känns hundra gånger bättre på hackamore och igår var inget undantag.
 
Hoppvecka var det vilket gjorde att jag var beredd på att hon skulle vara lite stel och spänd (hon är ju hopprädd, även om vi inte hoppar påverkas hon av hindrena på banan), men inte då! Hon var pigg och framåt och jag fick nästan hålla igen i mellan åt, haha. Redan efter bara tio minuter var hon jättefin och gav mig ett bra grundläge att jobba ifrån.
 
Hon blev bara finare och finare och formen höll i sig i galoppen. Vi jobbade även lite cavalettibommar då det ändå var hinder på banan. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig mer än att hon bara var helt fantastisk. Min ridlärare var helt lyrisk, haha, och sa att vårt samarbete var så fint. ♥
 


 
Erica

Så fin häst :)

Jessy

Men vilken finis!

Emelie Andersson

Så fin hon är och jag är så glad för din skull att det gick så bra :)

sv: tack så mycket, vad roligt att du gillade det :) <3

Cajsa Lindahl

visst är de bra!? :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Så söt häst :)

Vanessa andersson

jag ska pröva mina på hack i frramtiden :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress