21 augusti 2015

Fredag!

Frågor och svar.

Dagens humör: Glad!
 
Dagens mående: Bra, och det verkar som att förkylningen håller på att bli bättre. Dock är jag så frustrerad över att den höll mig borta från ridlektionen på Gypsy igår. :(
 
Dagens låt: VIXX LR-Beautiful Liar
 
Dagens vill ha: Mat!
 
Dagens klädsel: Blå jeans, svart linne, blåmönstrad tunn kofta.
 
Dagens frisyr: Utsläppt nu i alla fall, haha.
 
Dagens längtan: DeGeers Showgrupps öppna möte på tisdag för att värva nya medlemmar.
 
Dagens planer: Idag är det programdag då alla humanister i ettan, tvåan och trean umgås tillsammans. Vi ska göra lite aktiviteter och vi ska även uppträda (det medleyet vi körde förra gången). Sen insparksfest för ettorna ikväll och imorgon bär det av till kusinerna över helgen.
 
Dagens beroende: Vatten!
 
Dagens diss: Att jag är lite sjuk vilket begränsar mitt uppträdande lite.
 
Dagens hiss: Dagen!

Ha en fin dag, kram!
Netti

Vilken bra sammanfattning tjejen! Kram

Emelie Andersson

Åh älskar "dagens", så roligt att läsa :)

sv: åh vad tråkigt, du får krya på dig fina du! Snart är du frisk igen och då kan du både dansa och rida. Se till att filma så fort du kan, och du får verkligen inte skippa det för jag vill så gärna se :) <3

Linn Strömberg

Krya på dig Alice! <3

Sarah

Va skönt att förkylningen håller på o bli bättre :)

Ebba

Svar: ja men verkligen :) tack detsamma! Kram

Cajsa Lindahl

hehe ja då det får jag. På utsidan ser det klart ut men det är mycket småplock som jag håller på med nu. :)

Emma Engström

Kul med en sån lista! :D

N

Kul lista!

Alice

Rolig lista :)

Madelene

Så tråkigt att du missa ridlektionen :(
Skönt att du börjar känna dig bättre i alla fall :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress