Jag var och klippte mig idag!
Ingen stor skillnad alls, klippte bara det slitna vilket bara var några centimeter. :) Hon lockade det även med, väldigt fint, men så udda då jag sällan lockar mitt hår, haha.

Som sagt, ingen stor skillnad, men tänkte jag kunde visa ändå. Vänster bild är före och mitt naturliga hår, och höger bild är efter med lockat hår! ^^



Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad snyggt! Du passar verkligen i lockat hår :)

Emmelie

Det är så skönt att bara få en liten uppfräschning även om man inte klipper jättemycket! :-D

Linn Strömberg

Så fint ditt hår är! Och även om det är otroligt fint rakt, så borde du locka det ibland, så snyggt ju!

Jessy

Åh, så fint hår!

MATILDA ROSQVIST

Så fint :)

N

Fint!

Valeria

men så snyggt!!

enklaknep - inspiration för briljant människor

Det kan kännas lite konstigt när man gör något man inte brukar med håret. Det är snyggt i både lockigt och rakt, så det lättaste sättet att fixa håret är alltid det bästa.

Ha en fantastisk dag

Sofia

Så himla snyggt hår!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med ett besök hos frisören! :)

JoJo

sv; ja jag älskar makeupbilder och även rosa såklart ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress