Som jag nämnde innan skolavslutningen uppträdde vi under HUM-dagen (temadag med humanisterna på skolan) med ett medley med fem av våra danser. Videon ligger nu på youtube och jag tänkte visa den här också! ^^
 
Dessa danser är med, och några har ni sett förut, andra inte;
 
1. Good Boy- G-dragon och Taeyang (koreograferad av mig)
2. Get Like Me- Nelly (coverdans från iKon/Team B)
3. Love Stoned- Justin Timberlake (koreograferad av mig)
4. Shaking Heart- C-Clown (coverdans från C-Clown)
5. One Shot- B.A.P (koreograferad av mig)
 
De jag har delat på bloggen förut är ju Good Boy (dance practice), Get Like Me (dance practice) och Shaking Heart (dance practice). De jag inte har delat är alltså Love Stoned och One Shot, och blir alltså helt nya för er.
 
De jag har kvar att lägga upp nu som är färdiga är uppvisningsverisonen på Good Boy och uppvisningsversionen på One Shot (om det nu är så att de kommer upp, vi får se om vi vill), dessa filmades alltså även när vi hade vår första uppvisning med klädbyten och så.
 
Förmodligen kommer liveverisonen från uppvisningen av Love Stoned (när vi hade klackskor) inte komma upp då den filmen inte blev särskilt bra, men vi får se. Jag ska i alla fall försöka se till att vi kan filma en dance practice-version av den i studion när vi drar igång igen efter sommaren, då med klackskor! :)
 
 
Cajsa Lindahl

hihi ja! :D Den är såå skön på läpparna! Helt kär! ^^

Emelie Andersson

jätteroligt att få se, och du gör verkligen allt med sån härlig inlevelse och det är bland annat det som gör dig så sjukt duktig. Hel grym video! <3

sv: Ja jag tycker det är jättebra att longera faktiskt och jag vet att en del är emot det men jag bry mig inte om det så mycket. Jag tycker att det är upp till var ryttare samt häst. För Calltino är det en jättebra grund så jag gör det ca 2 gånger i veckan, mer eller mindre. Däremot longera jag inte så mycket på volt utan mer på hela banan så att det inte ska slita på honom så därför tycker jag det är okej att göra det mer än en gång. Bra att få titta på hästens form, steg och hållning med ;)

Ja det syns verkligen på bilderna och på sättet som du skriver. Älskar när man som läsare kan se det :) ser fram emot mer videos :) <3

Emilia Liljedahl

Vilken fin och härlig blogg du har! Kram på dig ♡

Johanna Svensson

Duktiga! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så duktiga ni är! :)

Elin

Gud vad duktiga ni är!!

Anonym

Gud vad duktiga ni är!!

linah

duktiga:D!

http://siliiins.blogg.se

Kul :)

Elin

Nice :D

Elin

Nice :D

Jeanette

Vad roligt att du lägger upp video på när ni dansar så man får se :)

Jessy

SV; Ja men det är hon verkligen :)

MATILDA ROSQVIST

Vad duktiga! :D

Sara

Åh så duktiga ni är :) Och du är verkligen grym på att dansa, härlig attityd :)

Klara Andersson

asså shiet vad duktiga!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress