Yes, ni läste rätt, idag börjar jag skolan igen!
Jag börjar mitt andra år på det humanistsika programmet och är så otroligt taggad! Jag ska läsa så himla mycket roligt, t.ex ska jag ÄNTLIGEN få börja läsa mandarin (kinesiska), latin och film-och tvproduktion (individuellt val)!
 
Jag är sjukt taggad, speciellt på kinesiskan, men alla de andra ämnena jag ska läsa ska också bli riktigt kul! Jag läser inte heller matte för det ingår inte i vår kurs. Speciellt bra att vår linje är högskoleförberedande ändå. ^^ Dock kanske jag väljer till nästa matte i trean sen, men det har jag inte bestämt än och tänker inte tänka på nu, haha.
 
Jag är också otroligt taggad på showgruppen! Vi får ju ett helt läsår! Förra året gick nästan hela första terminen åt för mig att starta upp den så vi hade ju bara slutet av höstterminen och sen vårterminen. Jag är jättetaggad på att värva nya medlemmar, komma igång igen och jag har planerat och jobbat med den hela sommaren. ^^ Jag är så glad att vi ska dra igång igen! ♥
 
Så ja, klockan 13.00 idag börjar jag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Förmodligen upprop, information och sådana saker. Jag vet inte när vi börjar på vårt schema eller exakt vad första veckan bjuder på, men vi ska i alla fall ha lite aktiviteter och grejer med de nya humanistettorna. ^^
 
Ha en jättefin dag, även om du börjar skolan/jobbet eller ej! ♥
 
Källa: Pinterest.com
 
MADDISENJ.SE

Härligt när man är så peppad!

miningalinn

Oj vad kul att läsa mandarin, hur kommer de sig att du vill göra det?:)

ebba

kul att du ser fram emot det!
svar: tack så mycket :) lycka till idag! kram

miningalinn

Sv: aha, då förstår jag!(:

Madelene

Så häftigt att läsa kinesiska ! :D

sv: Visst är det :)

johanna

fin blogg du har!

Linn Strömberg

Åh vad awesome! :D Hoppas du har det super bra <3

Jeanette

film och tv produktion låter ju väldigt spännande :)

Vanessa andersson

heh jag börjar inte förens på torsdag, har upprop på ons, men de är frivilligt ;)

Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Visst är det? Dem kallas för rosa pantern. Riktigt goda mjölkdrinkar! Kram!

JoJo

spännande att läsa mandarin :)

sv; ja det var en toppendag :) och ja, det är ju kul att kolla på spelningar även om man inte är ett jättefan av den/dom som spelar :)

Beatrice Johansson

Hoppas du får en riktigt bra första dag!:)
sv: åhh, tusen tack:) Kramisar♥

Valeria

vilket roligt program!

Sara

Åh så roligt att läsa mandarin :)

Erica

Vad härligt att du är så himla taggad! :)
Coolt med mandarin, men latin.. ah.. jag hade det i gymnasiet (tvingades till det eftersom jag gick språkinriktning) och det var assvårt! All grammatik, liksom. :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress