13 augusti 2015

Äntligen!

Hästar

Tjolahopp!
Torsdag idag och syster påbörjar sin första skoldag i sjunde klass efter sommarlovet. Hur blev hon så stor så fort, haha? Själv har jag fortfarande lov, fram till måndag. ^^ Så idag blir några timmar själv innan vi ska in till stan och fixa 18-årspresent till en tjej i släkten. Vi ska dit imorgonkväll på kalas, roligt! ^^ 
 
Ikväll är det ÄNTLIGEN dags för ridning! Bara några timmar kvar, klockan 19.00 får jag äntligen se min älskling igen och rida och mysa. Åh, vad jag längtar efter att pussa och krama henne! ♥
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 
Cajsa Lindahl

Ja, det var det också! :D

Linn Strömberg

Åh jag börjar på onsdag, sååå opepp!

Emelie Andersson

Åh jag vet hur mycket du har längtat! Så roligt och hoppas att allt går bra. :)

sv: Ja det blir ju så när jag har varit där så länge jag kan minnas :) En väldigt speciell plats för mig! Längtar redan till nästa år <3

Isabelle Johansson

Så fin häst :)

Erica

Så fin häst :)

Valeria

vad roligt att rida! :)

S A N N A♥

Jag har lov tills nästa vecka!!!

Julia Wisniewska

Jag har också lov fram tills måndag, ganska skönt ändå:)

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg där man bland annat kan vinna solglasögon/vanliga glasögon med eller utan styrka. Kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)

Jessy

Man känner sig bara gammal när det känns som att de växer så fort haha, min lilla syster fyllde åtta i år. Känns som att hon nyss var fyra liksom haha :(

Sarah

Va skönt att lovet inte e slut än :)

Sara

Vilken otroligt fin bild :)

Victoria Brammeby

sv: ja verkligen :)

jag har spenderat hela dagen i stallet, ganska skönt faktiskt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress