Halloj!
I helgen har det varit fullt ös då jag har jobbat lördag och söndag!
Det var aktiviteter då barnen fick gå till olika stationer runt i butiken och jag och Molly hade en station där de skulle måla med lera på kort. Så där satt vi mellan klockan 11-16 och umgicks med massor av söta barn! :) Lite byte vid de andra stationerna blev det också och pizza till lunch idag, haha. En rolig arbetshelg, även om man var rätt trött i huvudet efter så många timmar med barn, haha, men inte mig emot. :) 
 
Igår efter jobbet åkte vi på middag och idag efter jobbet dansade jag. Imorgon drar ju äntligen showgruppen igång igen! :D Jag är så taggad! Det var även väldigt många här som var intresserade av att jag ska läsa mandarin och film- och tv-produktion, då främst mandarinen, så jag tänkte skriva ett inlägg om de båda kurserna. Hittills har jag haft två lektioner i vardera kurs och jag stormtrivs! :D
 
Kram på er. ♥
 

 

Jessy

Låter roligt :D

Boel

Roligt det låter :D

Linn Strömberg

Nej vad mysigt! :D

Emma Engström

Kul att showgruppen drar igång igen :D

JoJo

låter som en bra jobbhelg :)

sv; kul att du tycker det. är roligt när man ser likheter med andra bloggare! :)

Anita

Kul :D

Sarah

Kul att dansen drar igång igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress