Det har hänt lite intressanta saker med min showgrupp den senaste tiden som jag tänkte uppdater er om! Jag är väldigt taggad. ^^
 
Datumändring
 
För någon månad sedan nämnde jag att vi skulle uppträda inför skolan den 26/5. Jag fick höra under lovet att det inte går då det krockar med gymnasieslaget (alla stadens gymnasieskolor träffas och tävlar, osäker om det är alla eller bara treorna eller hur det är) och att alla lektioner då är inställda för att alla är i arenan. Så det blev ju lite svårt.
 
Jag har mejlat fram och tillbaka i ett tag nu för att försöka hitta ett nytt datum och nu äntligen! Dessvärre blir vi en man kort, men tyvärr fanns det inget annat datum. Jag bokade även in en extra tid i aulan för extra repetition. Så tiderna, i aulan, i nuläget ser ut såhär:
 
Måndag 18/5, repetition, klockan 14-17.
Måndag 1/6, repetition (genrep), klockan 14-17.
Tisdag 2/6, förberedelser och uppvisning, klockan 9.30-11.30.
 
Förutom detta har vi som vanligt våra träffar i danssalarna på onsdagar och kanske lägger vi in några extra!
 
Informationskampanj

Förra veckan fick jag ett mejl från två tjejer i trean som går samhällsprogrammet med mediainriktning. De ville göra en informationskampaj med oss! Vi tyckte direkt att det lät intressant så idag träffades vi och hade ett litet möte. De vill göra oss mer kända på skolan och hade massor av förslag på hur de kan "promota" oss, t.ex att ha små mindre evenmang och grejer fram till det riktiga uppträdandet den 2/6, typ göra små "teasers" så att folk vet att något kommer att hända och vill se mer! Det låter jättebra och vi ska fortsätta ha kontakt och se vad som händer! :D
Elin

Vad roligt! :)

Netti

Men vad spännande :-D

Johnna

Fin blogg.

Cajsa Lindahl

jajamänsan! :D ja love it! :D

Stina

sv; Ja men visst är det?! Blir mycket mer motiverad :)

Josefine

Hoppas det går bra för er!

sv: Ja jätte mysigt var det :)

Emelie Andersson

sv: ja det var verkligen en lättnad för mig :D så himla kul.

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :)

Boel

Gud vad kul med en infortmationskampanj :D

Sv: Kul att du tycker det ^^

Nelly

Så bra att ni fick i ordning en ny tid! :) Och så roligt med informationskampanjen ^^

Linn Strömberg

Vad spännande med uppvisning! önskar jag kunde komma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress