ÅH, DEN HÄR COMEBACKEN ÄR SÅ BRA!
Som ni vet har de ju släppt två teasers och igår släpptes äntligen låten! Jag hade höga förväntingar efter vad teasersarna visat, och jag blev inte det minsta besviken, den var t.o.m över mina förväntningar! Det är på riktigt en av de bästa låtarna jag hört, hela konceptet med musik, dans o.s.v är så himla grymt.
 
Jag älskar allt; soundet är jättehäftigt, deras dans är grym och det här är ju lätt en dans jag vill lära mig, deras sång-och rapinsatser är riktigt bra och stylingen likaså. Älskar neonfärgerna!
 
Denna låt är helt annorlunda mot deras senaste låtar, t.ex deras mest kända Falling in love, men jag älskar den! Detta är också deras allra första mini-album så jag kommer ju lätt nörda deras nya låtar nu, hihi.
 
Åh, jag är så glad! Jag blev verkligen helt tagen och jag känner bara ASKDIJKMWLOFBO. ♥
 
 
Netti

Vad roligt att låten är bra :-D

Sanne-Madeleine Håkansson

Tack så mycket :)

Linn Strömberg

SÅÅÅÅ BRA!!

Svar: JAG VEEEEET!!
Alice None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress