16 april 2015

UNIQ teaser!

Videos

Hej!
Inte så mycket att orda om dagen idag, förutom att matteprovet kändes väldigt bra! :) Efter skolan mötte jag upp mamma och vi åt lite glass och ikväll är det dressyr på min älskling! ♥
 
Okej, från det ena till det andra (varning för fangirlfeelings), så såg jag precis, för typ bara några minuter sen (därför jag skriver det här, måste skriva av mig, haha), att en grupp som heter UNIQ som bl.a har gjort musikvideo, släppte en ny teaser till en ny låt och musikvideo! GHHAAAA.
 
Såg ett foto typ häromdagen och misstänkte en comeback och idag kom det en teaser, och den är så grym! Så sjukt häftig! Så olikt det de gjort tidigare och kan inte vänta till att få höra hela låten och se dansen! Känner på mig att allt kommer vara grymt. 24/4 släpps den, alltså fredag nästa vecka! 
 
IHHHHH. ♥
 
bexollila.

sv ja sommarkläder är underba<rt :D

Stina

Härligt att matteprovet kändes bra :)

fanny ahlm - hörselskadad

jo dom är ju väldigt fina =)

malin stuart

Gud va fin blogg, älskar headerm!

Anonym

Sv: ja superkul :D

Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

sv; jo det är skönt att det är på bättringsvägen :) <3

Http://nouw.com/bexollila

Ja å så billigt med :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hihi, roligt för dig:)

sv: Tack, jo huset kändes bra, eller det är mycket att renovera för att få det som vi vill ha det, men i alla fall. Läget var helt underbart och det är mest för läget vi var och tittade på det. Dock var det hur mycket folk som helst, så troligtvis kommer någon annan att köpa det:(

Emelie Andersson

hoppas dressyrpasset går bra :D

sv: ja det gjorde jag :) tack så mycket fina du :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress