Dagens humör: Glad.
 
Dagens mående: Bra, börjar dock dra på mig en rejäl förkylning. Den extra intensiva timmen med showgruppen igår var väl inte till min fördel.
 
Dagens låt: HOTSHOT- Watch Out
 
Dagens vill ha: Vackert väder.
 
Dagens klädsel: Blå jeans, svart tröja med lite puffärm.
 
Dagens frisyr: Uppsatt i låg hästsvans.
 
Dagens längtan: Långhelg.
 
Dagens planer:  Skola som vanligt till klockan 13.50, vårhälsning klockan 10, sen rider jag mellan 15-16 istället för att det är Valborg. Mina Valborgsplaner är rätt lösa, antingen ska jag träffa några vänner eller så är jag hemma med familjen som får gäster. Vi får se lite hur jag känner efter ridningen och med förkylningen. Jag hoppas verkligen att jag orkar rida i alla fall. 
 
Dagens beroende: Musik
 
Dagens diss: Att jag börjar bli förkyld och förmodligen inte kommer kunna dansa ordentligt i helgen. 
 
Dagens hiss: Att det verkligen går framåt med dansen!
 
Önskar er en fin torsdag och Valborg! ♥
Elin

Låter som en skön valborg oavsett vilket alternativ du väljer :)

Sara

Vilken rolig lista ! :) Hoppas du inte blir allt för förkyld ! Kram

sofft.blogg.se

Hoppas du inte blir mer förkyld!

Josefine

Hoppas du slipper förkylningen!

sv: Tack :)

JoJo

roligt att läsa! :)

sv; ja rosa är finast att ha på läpparna enligt mig ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress