11 april 2015

Picknick!

Foton

Hej! 
Gårdagen igår spenderades med fina Lilly! ^^ Vi gjorde en härlig pastasallad med skinka, packade picknickkorgen och begav oss upp på ett berg för lite picknick. Det var lite utmanande att ta sig upp, haha, men så värt det! Det första stället vi kom till såg man jättelångt och det var så vackert, men det blåste så mycket så vi fick byta till en plats lite längre ner. Det var också himla vackert och så skönt i vårsolen! Där satt vi några timmar och hade det så underbart. ^^ 

Idag blev det morgonträning igen och jag har lyckats lära mig hela dansen som jag delade igår! :D Nu är det bara lite finslipning och sånt kvar. Har börjat lära mig en ny också med samma killar till Nelly- Hot in herre. ^^ För övrigt har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt. 

Hoppas ni får en fin lördagkväll, kram.









Linn Strömberg

Åh vad härligt det låter och ser ut!

Anonym

Sv: tack fast vi förlorade men det är skönt att man har spelat klart matcher för i år :P

Emelie Andersson

Så mysigt med picknick :D

sv: Ja det var en toppen dag verkligen :D Hoppas att din var lika bra.

Julia

Åh vad mysigt!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Bellah

Vad mysigt med picknick! Snart kommer våren, woho.

sofft.blogg.se

Vad mysigt :D

Stina

Men åh vad mysigt!
Sv; Tack så mycket :)

Sarah

Gott me pastasallad :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress