Nu har jag påsklov! ♥
Dagen har gått väldigt fort och efter många kramar med mina fina vänner tog jag lov. ^^ Nu väntas lite packande för imorgon far jag och familjen ner till mina kusiner över helgen och firar påsk.
 
Jag ska också hänga med syster på hennes ridlektion idag klockan 16. Hon ska äntligen få rida min prinsessa Gypsy! Jag ska lära henne allt jag kan om hur man rider denna söta lilla häst, haha. Sen ikväll vid 19 är det min tur för ett dressyrpass på henne! ^^ Vädret ser lovande ut så hoppas på att vi rider utomhus. 
 
Så ser min dag ut ungefär! Har du fått lov än?
 
Hoppas ni får en fortsatt fin dag! ♥
Linn Strömberg

Ha det bra hos dina kusiner och hoppas du får en super bra påsk Alice :D <3
Jag fick också påsklov idag, sååå skönt!

Beatrice Johansson

Fick lov idag:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Flisan

sv: javisst e den :D
ja det ska bli skit skönt :D

Mia

Jätteskönt med påsklov nu! Kram

Emma

Har också fått lov idag, så otroligt skönt! :')

Isabelle

Lycka till på dressyren!

MATILDA ROSQVIST

Härligt med lov :D har den den här veckan :p

Nelly

Så roligt med lov och det låter som härliga planer! ^^ Själv jobbar man så detdär med lov är tyvärr över sedan flera år tillbaka xC

Rhoda

Skönt med lov! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skönt med lov! :)

Svar: Ja, min naturliga hårfärg är mörkblond tror jag, jag har haft alla möjliga hårfärger. Jag rekommenderar att man tonar med någon färg som går ut efter kanske 24 tvättar eller liknande. Ja, det går att få tillbaka till sin naturliga hårfärg (beroende på vad man har för hårtyp osv), men jag är ingen frisör och kan inget om färg eller så så prata med någon frisör eller liknande om du vill vara lite mer säker. Jag pratar bara utifrån mig själv. Jag skulle lätt kunna få min naturliga hårfärg tillbaka. Men vill du testa att färga (eller tona) tycker jag du ska testa! Vem vet, du kanske trivs bättre i färgat hår? :)

Åh, vad snällt sagt av dig! Vad kul att höra! Tack! :)

Josefine

Kul att hon ska få rida din prinsessa hoppas det gick bra!
Jag har också fått lov :)

sv: Tack så mycket :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress