Nu är även jag en i SONY-familjen! ♥
 

Japp, igår gick jag och köpte mig en kamera! ^^
Jag har länge velat ha en kamera med både foto-och filmfunktion då jag älskar (som ni kanske märkt, haha) att filma, redigera o.s.v. Jag lade undan mina stipendiepengar jag fick i slutet av nian och av släkten, jag har lagt undan födelsedagspengar och lön från i somras, och nu äntligen hittade jag en som jag fastnade för!
 
Det är en SONY A58 med som sagt både foto-och filmfunktion. Med följde även ett långdistansobjektiv samt ett solskydd och alla nödvändiga sladdar. Anledningen till att jag valde just en SONY är för att mamma har en. Hon kan då hjälpa mig då jag själv inte kan så mycket, plus att hon har ett jättestort objektiv till sin som jag kan låna då. ^^
 
Jag har inte hunnit prova den än, men kan inte vänta tills jag kan börja fota och filma! ♥
 


Sara

Åh så roligt med en ny kamera, alltid så kul när man kan ta fina bilder :)

Netti

Vad roligt med en ny kamera :-D

Rebecca

åå vad roligt med ny kamera :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ny kamera! :)

Cajsa Lindahl

åh, kul med ny kamera! :D

sv. Ja, men verkligen! Jag gillar fonter över huvudtaget. Man kan göra så mycket kul med dem! :D

Mikaela

Vad roligt med en ny kamera! Kul att du hittade en som du fastnade för till slut. :)

Sv: Ja, att filma är väldigt bra! :)

Annelie

åh vad kul!! :)

Emelie Andersson

Åh vad roligt med en kamera, ser fram emot många bilder nu :D

sv: tack fina du <3

michelle bergström

Vad kul att du köpt en kamera :) Ha en fortsatt fin måndag.

Celine

Så härligt! Alltid kul när man köpt en ny kamera! :D

Linn Strömberg

Åh vad kul med kamera! :D Ser fram emot att se foton ^^

Jenny Karlsson

Åh vad kul med en ny kamera :)

Josäfin Andersson

åh vad kul! Sony har väldigt bra linsar :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress