Hej!
Igår var det måndag och första dagen efter påsklovet! En väldigt kort och bra dag och det var så underbart att träffa mina fina vänner igen. ♥ Efter skolan pluggade jag en sväng med Tilda på ett café innan jag mötte upp Frida för lite glass och prat. Vi satt och njöt i solen och det var himla skönt! Så härligt att träffa henne igen. ♥ Sen på eftermiddagen blev det lite träning och så som vanligt, inget speciellt. :)
 
Idag startade dagen med ett idrottsprov vilket kändes väldigt bra! Sen rullade dagen på som vanligt utan några större händelser. Eller jo! Har fått lite ny information angående min showgrupp men det delar jag i ett annat inlägg, hihi. ^^ Efter skolan blev det åter igen plugg med Tilda innan jag åkte hem för träning.
 
I morgon då är det onsdag, veckans längsta dag. Först skola till 16 och sen showgrupp mellan klockan 16-18. Onsdagar har inte varit någon favoritdag förut, men sen jag drog igång showgruppen har det typ blivit veckans bästa dag, hihi. ^^ Förut kändes den så lång, men nu känns det som timmarna flyger fram till showgruppen! Efter det ska jag träffa några vänner och se Lilly när hon uppträder. Hon har medverkat i Livekarusellen och gått till semifinal så det ska vi gå och titta på! ^^
 
Nu ska jag ta och svara på lite kommentarer och fixa lite, kanske teckna igen om jag får tid. ^^ 
Ha en fin kväll! ♥
 


 
Erica

Mysigt att plugga på ett café. :-)

sofft.blogg.se

Gud så gott det ser ut :D

bexollila

jag är äntligen tillbaka med bloggen och tycker det är skit kul att vara tillbaka :D startar upp med att skriva till mina gamla läsare som kommenterat min blogg och även slänger upp en tävling om att vinna en header designad efter dina önskemål :D kör ba! - http://nouw.com/bexollila/tavla-om-egen-designad-header---omslagsb-18567798

Linn Strömberg

Verkar så kul med showgruppen! :D
Prov i idrott?? Har jag aldrig haft, vad gör ni då? ^^

Denise

Vad roligt att ha något att se fram emot sådär i mitten av veckan! :D

Stina

sv; Ja jag känner mig ganska stolt faktiskt ;)

Emelie Andersson

Så trevligt att träffa lite vänner och bara umgås :)

sv: Tack så mycket, kul att du gillar det :D

fanny ahlm - hörselskadad

ja verkligen =D

Moa Simborn

Trevligt ju

Jenny Karlsson

sv: tack! :)

gott :)

Olivia

Gott det där såg ut.

SV: Var det någon spec. del du fastnade för? Kram.

Malin

Tänk vad något man gillar kan påverka en hel dag! Det var då en lång dag du har idag:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress