Hej!
En bra dag idag, underbart väder, jättevarmt och soligt! ^^ Det har inte hänt så mycket speciellt idag, förutom showgruppen och mer nyheter inför kampanjen jag nämnde igår! Är så taggad, men tänker hålla planerna lite hemliga för er ett tag till, hihi.
 
Jag invigde även min nya jacka som jag köpte igår, älskar den! Köpte en storlek större för ville ha lite oversize samt kunna få plats med en kofta under. ^^ 
 
Nu ska jag svara på kommentarer och planera och fixa inför kampanjen, hihi. Hemligt hemligt. 
 
Kram!
 
 
Stina

sv; Ja det tycker jag absolut!
Berätta gärna vad du tyckte isf :)

Elin

Så fin den var!

Sanne-Madeleine Håkansson

Snygg!
Sv : ja men verkligen! :)
Skönt jo allt är bra med mig med :)

linah

åhh vilken snygg!!

Skogsraah ☾

Jättesnygg!

Klara Andersson

så fin jacka

Netti

Vad fin den är :-D

Emelie Andersson

Åh vad fin! :)
Låter som en bra dag, vi har haft strålande väder här och det är ju så skönt :) Jag var i stallet till klockan 21 idag och hade T-shirt hela tiden. Helt sjukt egentligen! :)

sv: Jasså när fyller du år? :) Ja det blir svårare ju äldre man blir känns det som.

fanny ahlm - hörselskadad

åh tack vad glad jag blir =D

Annelie

åh så snygg! :)

♫♪ sandra

snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress