Åh, gårdagen var så bra, en av de bästa dagarna jag haft på länge! ♥
Jag mötte upp Lilly och vi tog bussen in till köpcentret och kollade runt lite där jag köpte en jättesöt tröja. Det ironiska var att när jag sen kom hem så visade det sig att min syster köpt exakt samma, haha. Hur lyckas vi? Flera affärer med flera tusen plagg och vi lyckas köpa samma, haha? Hon ska i alla fall lämna tillbaka sin och byta till den vita som fanns så kan vi dela. I alla fall, sen blev vi sugna på glass och tog bussen in till stan. Vädret var helt underbart och jättevarmt så vi promenerade förbi laxtrappan och upp till stans populäraste glasställe som äntligen öppnat för säsongen. Där åt vi årets första uteserveringsglass och det blev kokos och hallonsaltlakrits för min del. ^^
 
Sen promenerade vi ned till centrum där jag köpte en liten söt griffeltaval på TGR. Vi tog bussen hem till henne, gick ut med hennes hund och bara tog det lungt. Tanken var att vi till kvällsmat skulle äta tonfisksallad, men när en snapchatbild på hamburgaretallrik visade sig blev det inte riktigt så. Då bestämde vi oss för att lyxa till det med resaturangmiddag på en närliggande restaurang, självklart då med hamburgaretallrik! Där satt vi i några timmar innan jag tog bussen hem. Var inte hemma förens strax efter åtta. En riktig heldag och är så nöjd med dagen! ♥
 
























 
Josefine

Så mysig dag ni verkat haft, skönt nu när våren kommit!

sv: Ja det var roligt :)

Jeanette - Livet i London

sv: Ja, det är en riktigt häftig byggnad, speciellt om man tänker på hur gammal den är. :)

Fina bilder, härligt med sol! :)

Sara

Låter verkligen som en helt perfekt dag :) Och så roligt att ni köpte samma tröja ;)

Emma

Ser jättemysigt ut! :)

Linn Strömberg

Haha vad komiskt att ni lyckades köpa samma tröja! xD Super härliga bilder!

VERONICA - fashion blog

Fantastiska bilder, riktigt fina :) SÅ härliga!

Sarah

Va kul att ni köpte exakt samma :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress