Hej!
Det här har varit en väldigt blandad dag, haha. Till att börja med hade jag prov, uppsatsskrivning i svenska. Det kändes bra och jag blev klar snabbt! :) Efter det gick vi och köpte glass för att Karin fyller år idag. Stort grattis fina Karin! ♥ Då var klockan bara halv elva och vår nästa lektion började klockan 12.50. Snäll lärare som vi har förstod han vår situation och lät oss gå hem istället för att vänta! ^^
 
Då drog alltså jag, Nora, Amanda och Stina hem till mig och åt våffellunch. Sen åkte Amanda och Stina och jag och Nora forstatte med vårt rapportskrivande i Människans språk. Nu har vi tagit en välförtjänt paus och lyssnar på lite lugn musik, småpratar, Nora läser och jag bloggar. Mysigt. ♥
 
Denna dag skulle varit perfekt om det inte vore för att jag fick reda på att en av mina absoluta favoritmedlemmar i en grupp förmodligen ska sluta. Själv har han inte yttrat sig om det, men det verkar väldigt säkert att det blir så baserat på massor av källor. Jag känner mig rätt trasig och ledsen över det faktiskt. De som vill får kalla mig töntig, jag bryr mig inte, men det är otroligt hur mycket en person man inte känner kan betyda för en. ♥ Jag bara fortsätter hoppas att det inte är sant och att han kommer stanna kvar, men tyvärr ser det mörkt ut. Vi får se helt enkelt. Oavsett vad stöttar jag honom och vill självklart att han gör det som är bäst för honom. Jag vill inte ta ut något i förskott, men det är svårt med allt som pågår runt omkring. Det verkar väldigt sant.  Det kommer förmodligen bli ett längre inlägg eller något om detta någon gång om det nu är sant. 
 
Nu ska vi snart ta tag i plugget igen och sen dra iväg på dressyrlektion! Det ser jag fram emot. :) Imorgon blir det en heldag med klassen vid havet. Vi ska dit och göra lite undersökningar, grilla korv o.s.v. Det är vår naturkunskapslärare som har fixat det. :) Jag taggar även UNIQ's comeback imorgon så det kommer väl förmodligen ett spårat inlägg imorgon, haha. ^^ TAGGA. ♥
 
 
 
 


Cajsa Lindahl

Tackar tackar fina du! :D det är en fröjd att ha dig inne på min blogg! du är så underbar på alla sätt. :)

Elin

Härliga bilder och gott med våfflor! :)

Emma

Skönt att svenskan kändes bra! Gott med glass och grattis till din kompis :D

Josefine

Suger när någon bandmedlem hoppar ur bandet man gillar..

sv: Tack :) ja det var supermysigt!

Netti

Vad gott med glass! Hoppas att det tråkiga beskedet inte stämmer :-(

Stina

Åh vad gott med glass!!
sv; Kul att du gillar det :)

ems

mumsigt med våfflor!! :)

Boel

Låter som en himla mysig dag förutom att din favoritmedlem kanske ska sluta :( Sådant är aldrig roligt! <3

Sv: Tack :D

Lydia

Vad mysigt!

sofft.blogg.se

Vad gott med våfflor :D

MADDISENJ.SE

Gott med våfflor och glass

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad jag blev sugen på glass nu!

Sara

Synd att dagen inte blev som du tänkt dig ! :( Men de där glassarna ser otroligt goda ut :)

Celine

Förstår känslan med bandmedlemmen ://

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress