17 april 2015

Ett år.

Värt att minnas

Idag var det ett år världens finaste häst lämnade världen. Jag minns precis hur det kändes när jag fick reda på det. Jag bara grät och kände mig så trasig. Han lärde mig så mycket och var så fin. Jag älskar honom för alltid. Vila i frid, Grayson, och hoppas du har det bra.
 
Jag älskar dig. ♥
 


Stina

sv; Ja absolut!
Hoppas du får en lika bra helg :)

Boel

Vila i frid, fina häst <3

Sv: Vad roligt att du tycker det :D

Josefine

Var det en ridskolehäst som du tränade då? Himla söt!

sv: Ja det är väldigt kul :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vet hur det känns... det är fyra år sen min hund lämnade världen och det gör fortfarande lika ont. :(

Erica

Sorgligt.. :( <3

Linn Strömberg

Åh vad jobbigt :( <3 Vet hur det känns att mista ett djur. Så himla jobbigt!

Elin

Rip <3

bexollila

Ja de är verkligen as snyggt!

linah

åh va hemskt:/ tråkigt!
men verkar ändå som att du har hanterat det bra kram på dig <3

Maja

ååh, vilken fin häst! Drömhästen är ju en vit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress