Godmorgon!
Veckans andra dag idag och den ser ut att bjuda på strålande väder. ^^

Idag är det inte vilken tisdag som helst! Tisdagmornar innebär idrott, men i dag ska jag hålla i lektionen! Min lärare tyckte det vore jättekul om jag som dansare kunde göra något med klassen. Så danslektion blir det på schemat idag! ^^

I eftermiddag är det Stängt hus på skolan och jag ska vara med. Det innebär att alla nior som valt humanistprogrammet till nästa år kommer och umgås med oss, ställer frågor o.s.v. Det blir roligt! :)

Ungefär så ser min dag ut. Hoppas ni får en jättefin tisdag, kram!



Källa: Pinterest.com
Mikaela

Vad kul att du ska få hålla i lektion! Roligt när lärarna utnyttjar resurserna i klassen. :)

Sv: Tack så mycket. :)

Boel

Gud vad roligt att det kommer nior som får ställa frågor oså om hum :D

Sv: Ja super skojj ^^

Skogsraah ☾

Roligt med danslektion :)

MATILDA ROSQVIST

så kul, hoppas det går bra :D

Vanessa

Vad smart med en sådan dag. Jag önskade att vi hade haft det när jag gick i nian :)

Cajsa Lindahl

Ja och bästa sättet att få det att bli av är ju att äta tillsammans med någon. ;-) känner mig sååå duktig idag! :P

JoJo

så fint citat! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress