1 april 2015

1 april!

Okategoriserat

Halloj!
Har ni blivit lurade idag? ;) Jag tänkte lura er på bloggen, men det blev inte riktigt så, haha. Jag har i alla fall inte lurat någon eller blivit lurad, och det är jag glad för.

Dagen har varit bra med showgrupp mellan 16-18! Det gick bra och är så kul. ^^

Har inte så mycket att säga, sista dagen innan påsklovet imorgon och sen dressyrpass på fina Gypsy på kvällen. Hoppas på fint väder så vi kan rida ute. ^^

Hoppas ni får en fin kväll, kram!


Emma

Har faktiskt klarat mig ifrån att ha blivit lurad! ;)

emelie andersson

Så bra att du inte har blivit lurad :)
Hoppas att dressyrpasset går bra!

sv: Ja det gör det verkligen :) Det var så himla kul!

Malin ♔

Har inte blivit lurad på flera år :p

Stina

sv; Ja verkligen!! Tack så hemskt mycket :)

Sarah

Såklart man inte blivit lurad ;)

Anonym

Sv: haha jamen precis :P

Linnea

Har varken blivit lurad eller lurat någån annan. Världens sämsta på att lura andra! :)

Sara

Igår blev jag inte lurad, men är inte så lättlurad ;) Skönt med lov :)

emelie andersson

sv: ja det är väldigt svårt att slå den känslan faktiskt :)

Erica

Jag blev lurad av min roomie att hon hade dödat en stor spindel inne i köket... :/

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag blev inte lurad igår heller:) Så himla skönt haha.

Glad påsk på dig:)

Linn Strömberg

Min bästavän lurade mig totalt. Igårkväll så skrev hon ett sms att hon skulle flytta till Göteborg för att hennes pappa hade fått jobb där. Tänkte inte på vilken dag det var och blev helt panikslagen xD haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress