4 september 2014

Torsdagen!

Okategoriserat

Halloj!
Torsdag idag och skola som vanligt. Några av ungdomspartierna till de riktiga partierna i riksdagen var på skolan idag så på samhällskunskapen gick vi och intervjuade dem om ett visst arbetsområde vi blivit tilldelat i grupper. Vi hade frågor om arbetsmarknaden som vi gjort själva och det var intressant att höra svaren. :)
 
Resten av dagen är inte så mycket att orda om. Vi fick sluta tidigare så gick på stan en sväng och fick med mig lite grejer som jag ska visa vid tillfälle och jag mötte syster i stan som skulle hem med sin klass (de har haft idrottsdag) så jag fick åka med deras beställda buss hem, hihi. ^^ Alltid lite skönt att slippa kommunaltrafiken, haha.
 
Nu ska jag hoppa i ridkläderna och dra iväg på ett dressyrpass på fina Gypsy! Jättetaggad, hoppas det går lika bra som senast! ^^
 
Ha det bäst! 
milina.blogg.se

hoppas det går bra :)

NICOLE

Vad intressant!!
Har du åldern inne för att rösta eller får du vänta tills nästa val? =)

SV: Visst är det gott?! Love it :D

Emelie

Låter som en bra torsdag :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress