Hej!
Gårdagen med tjejerna igår blev väldigt lyckad! Så roligt att träffa mina närmsta humanistvänner utanför skolan, något som vi inte gjort på det här sättet förut. ^^ Det var väldigt mysigt med mycket prat och skratt, men även lite dans till Just Dance som nog var allt annat än vacker, haha. Roligt hade vi verkligen och det kändes som att vi kom varandra mycket närmre. ❤️

Ikväll ska jag in till stan och umgås med Lilly och gå på Kulturnatten som är i stan. Då är det olika kulturella evenemang överallt i hela staden från tidiga morgonen till sena kvällen. Brukar vara väldigt mysigt att strosa runt på marknad och titta på utomhusutställningar i stadens ljus. ^^ Min skola ska även ha ett evenemang så har jag tur hinner vi gå på det! 

Ha en fin lördag! 





Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att det blev en lyckad kväll! :)

Jennisbeauty

Åh vilka roliga planer! :D

Skulle förresten vara superkul om du vill vara med i min tävling om att vinna 300:- att shoppa för hos Softskin.se! De har ekologiskt smink, hårprodukter, hudvårdsprodukter och allt möjligt härligt att välja bland. Förlåt om du inte gillar att jag länkar, vill bara tipsa! <3 Kramar. http://jennisbeauty.blogg.se/2014/september/tavling-presentkort-softskinse.html

Sara Håkansson

Sv: Ja verkligen roligt med komplimanger. Det behöver alla ibland.

Har du haft en bra lördag? :)

Josefine

Härligt att ni hade kul!

sv: Ja det är väldigt jobbigt :/

Sofia R

så himla fin blogg!!

Malin Lindgren

Så himla fin bild! <3 Jätte bra blogg du har, riktigt snygg design!

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli väldigt glad. :) På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor i Kil, en liten ort norr om Karlstad, 35 mil ifrån mig, nya inköp, tips, resor och mycket mer! Kram

Malin Lindgren

Så himla fin bild! <3 Jätte bra blogg du har, riktigt snygg design!



Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli väldigt glad. :) På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor i Kil, en liten ort norr om Karlstad, 35 mil ifrån mig, nya inköp, tips, resor och mycket mer! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress