Oj, vilken dag! 
Har verkligen storstädat hela mitt rum, dammat varenda centimeter, bytt sängkläder, rensat och flyttat om saker, och allt på helt eget intiativ! Det tog sin tid och jag är riktigt trött nu, men skönt med nystädat och lite förändring. :) 

Det är typ det jag gjort idag, haha. Farmor var här en stund med. Ikväll ska mamma och pappa på personalfest på mammas jobb så jag och syster ska ha en myskväll tillsammans. Mys. ❤️

Nu ska jag trotsa tröttheten innan ögonlocken slår igen och försöka ta mig igenom ett träningspass! 

Ha det fint! ^^
fashion

Hoppas att du har en bra dag! :D

Amanda

Det är så skönt när städningen är gjort! Bra jobbat!

Ebba

Svar: ja riktigt kul :)
Skönt att ha nystädat! Måste själv städa min ena garderob innan jag flyttar in i huset igen men har skjutit på det i snart 2 veckor haha

Ebba

Svar: ja riktigt kul :)
Skönt att ha nystädat! Måste själv städa min ena garderob innan jag flyttar in i huset igen men har skjutit på det i snart 2 veckor haha

NICOLE

Åh det är ju så underbart efteråt :D

SV: Jaha okej! Men då hinner du fundera då =) Men du vet ändå vad du hade röstat på eller? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress