18 september 2014

Sång och plugg!

Okategoriserat

Godkväll!
Hemma från ridningen nu och sitter i min säng med lite läxor och ett härligt kvällsmål. Väldigt skön kväll ändå! Ridningen gick bra, skriver ett mer ingående inlägg om det imorgon. Efter skolan idag träffade jag mina fina tjejer och övade inför Star For Life och låtarna sitter verkligen i ryggmärgen. Så roligt, alla minnen från de tidigare konserter kom tillbaka. ^^

 Härligt att träffa mina älskade vänner med! Jag och Moa har inte setts sen vi slutade innan sommaren så vi hade ett litet moment när vi bokstavligt talat sprang i varandras armar, haha. ^^ Bra dag!

Imorgon är det skola på förmiddagen och sen skoljogg. 

Sov så gott! ❤️



LindaViola - mamma till två!

sv; haha, visst är den. Så svårt!!

Sarah

Lycka till på skoljoggen :)

lianass.blogg.se

Åhh vad härligt!<3
sv: Åhh tack tack tack! <3

Fillan

Den måste jag smaka! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress