11 september 2014

Kämpar på!

Okategoriserat

Godmorgon!
Är på väg till skolan nu. Halsen är värre och näsan börjar jag även känna av, men ingen feber så det är bara att kämpa på. Får se om jag går hela dagen och om jag rider ikväll, får se hur jag mår helt enkelt. Tänker inte riskera att bli sängliggandes på min kusins konfirmation, det finns inte på världskartan! 

Ha en fin dag alla fina! 


Bild från min promenad med Ida häromdagen.


hanna

vi får hoppas du inte blir sjuk så får du dricka jätte mycket te! :D

Jennisbeauty

Så vacker bild!!

fashion

Fin bild! :)

Jennisbeauty

Helt underbar bild! :)

ebba

fin bild :)

J E N N I F E R

härlig bild!

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; alltså jag vet, jag tvekade som fan när jag skulle äta första.. men det är gott! väldigt annorlunda dock ;)

Clara

Vilken fin bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress