26 september 2014

Friday!

Frågor och svar.

Dagens humör: Ganska glad, börjar släppa frustrationen efter gårdagens ridpass som inte alls gick som jag tänkt mig. Det började bra, sen blev det värre. Några bra moment fanns, men alldeles för få enligt min mening. Besviken på både mig och Gypsy, men som vanligt har jag för höga krav på mig själv.

Dagens mående: Bra.

Dagens låt: Cody Simpson- La Da Dee

Dagens vill ha: Choklad.

Dagens klädsel: Svarta leggings och svart kjol med en mörkgrön/svartmönstrad tröja. Har även med mig min oversize vita kofta.

Dagens frisyr: Utsläppt en så länge.

Dagens längtan: Ikväll och imorgonkväll.

Dagens planer: Skola, sen ikväll kommer Amanda, Nora, Karin och Stina från min nya klass hem till mig för lite filmkväll!

Dagens beroende: Vantar, det är så kallt!

Dagens hiss: Dagen i allmänhet, att det är fredag och vackert väder.

Dagens diss: Hm, ja, ridpasset igår kanske. 

Ha en fin fredag! 




Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa :)

NICOLE

Härligt att du känner dig glad, och vad roligt att bjuda hem lite vänner :D

SV: Haha okej :) Nä det är inte så roligt,men viktigt :)

milina.blogg.se

kul lista :)

Felicia Vargmåne

Vilka härliga bilder! :) Det är bra att ha höga krav på sig själv men de ska inte vara så höga att man inte tillåter sig själv misslyckas eller ha svackor. Det är i svackorna och misslyckandena man utvecklas :)
Jag lottar förövrigt ut en header på min blogg. Kika gärna in för mer info!

Life of Johanna

Vackra bilder! Låter som du får en trevlig kväll :) Lyssnar på din dagens låt nu :)

Flisan

sv: ja jag e super taggad inför ikväll hehe :D

Josefine

Kul med filmkväll! :D

Josefine

sv: Ja det var himla skönt :)

elin

vilken fin lista!

Flisan

sv: javisst har han :)

fashion

Fina bilder! :D

J U L I A - foto

Härligt med fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress