20 september 2014

Färdig!

Okategoriserat

Nu känner jag mig klar med designen och är väldigt nöjd! Blev ett byte av teckensnitt (Baskerville), bakgrund och såklart header. Tre bilder är mina egna, men övriga är från WeHeartIt. Körde all in på ett mysigt hösttema! :) Får väl se om det sker några småändringar i typsnittet framöver, men det är sånt som märks.
 
Vad tycker ni? :)
 
 
 
Anonym

Superfin!
Svar: åh tack så mycket :) ja riktigt mysigt blev det!
Kram

fashion

fint :)

milina.blogg.se

fint! :)

LIENE

Tack och det där behövde jag höra nog :) Har alltid tyckt att det är svårt att formulera sig men att höra att jag formulerar mig bra får mig att andas ut lite.

Jättefint! Älskar bakgrunden.

Life of Johanna

Jätte fint :)

Alice

Riktigt fin och mysig design!

Julia ♥

Jätte fin blogg, var gärna med i min dagens blogg där du kan bli länkad för över ca 50-100 unika dagligen! ♥

Ha en bra dag :D

Sara

Väldigt snygg design :)

Lydia Elstig

snyggt!

Flisan

sv: ja eller hur ;D

Liza Ludvigsson

Superfin och mysig tycker jag! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Det blev superfint :)

Katta

Fint <3

Crazie -

fint c:

lianass.blogg.se

Super fint!!!
sv: Kram till dig med<3

Nelly

Det blev ju superbra :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress