3 september 2014

Ett år sen.

Värt att minnas

Idag är det ett år sen du lämnade oss. Ett år sen jag fick den hemska nyheten och en del av min värld rasade samman. Även om det har gått så lång tid har det inte gått en dag utan att jag tänkt på dig. Du är, och kommer för alltid att finnas, i mitt hjärta. ❤️
 
Jag älskar dig, farfar. Vila i frid. 
 


 
 
Källa: Google.
Anita

Stor kram !

LIENE

Så fint inlägg :)

Matilda Sundin

Usch vad tråkigt :(

Jessica

:( <3

Josefine ♡

♡♡♡♡

sv: Tack :D

Linda

fin tavla

Emelie

Åh :/ ♡

maja söderberg

kram till dig!

Meja

Åh vad tråkigt att höra, han har det säkert bra i himlen också. Snart ses ni ju igen :)

hanna

hihi tack jag kämpar dagligen för att få resultat :D
åh vad trist :(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så tungt att förlora någon. Min faster gick bort i våras i cancer och jag saknar henne så.

NICOLE

Åh va tråkigt! :(

LIENE

sv: Det är det :)
Godnatt när du går och lägger dig.

fashion

tråkigt... <33

Lydia

:(

kelly

D:

Sara

Usch så tråkigt och ledsamt:( Men tror att en dag får vi träffa dem, så tänker jag iaf om min mormor som lämnade oss för 1,5 år sedan :)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress