Källa: WeHeartIt.

Ebba

Svar: tack så mycket :)
Det gick superbra!
Kram

fashion

hahah sant!

Madeliene

sv: ja självklart! :)

MALIN

Haha vilken härlig bild!

MALIN

Svar: Tack så jättemycket tjejen :)

Emma & Julia

Hahhah det är minsann sant! Jättesöt blogg du har gumman :) Ha en fortsatt bra dag, kramis. <3

Hanna

Ja gör de! Jag älskar dom otroligt mycket ! :D
Vad ska du göra denna måndag?:)

Rihanna Sweden

haha samma här..

Cornelia

Haha känner igen mig, eller ja iaf för ett tag sen, är inte lika fangirl nu xD

sv: Haha ja det är ju det! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha åh vad många av de där punkterna stämmer!

MADDISENJ.SE

Haha klockren!

Cornelia

sv: JA jätteskönt! :D

F E L I C I A

haha är det så?
Har aldrig varit riktigt besatt av någon musiker eller så :)

Madeliene

sv: tack gumman, :)

Life of Johanna

Rolig lista! :)

Josefine ♡

sv: Hon tackar :)

hanna

hihi ja men det är bara kul att få bjuda på sig själv, så folk vet vem man är förutom tränings bruden liksom ! :D

Inga-Linn

Men åh, så sann bild!!:D

My Fredblad

Jag kan dock inte relatera till din bild... Har aldrig riktigt fastnat för ett visst band, eller nån viss person :P Vem eller vilka var dom första som du fastnade för?

Sv: Tack!

Tessie

Ja man känner ju igen sig själv på några av dessa punkter haha.
Haft en bra dag annars idag då? :)

Beatrice Johansson

Hahah, det stämmer in på mig med:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

MADDISENJ.SE

Hoppas du har en fin tisdag

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Är ingen fangirl, men känner igen mig i många av punkterna, haha

Ida - foto & häst

hahah guuuud sååå bra och sann bild! stämmer in på mig till 110% hahah! ;)
sv; visst är dem det! :'D

MATILDA

Låter jobbigt ju haha :p

linda

bra lista

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress