Dagen idag har bjudit på regn, styrkepass, två prov och fika med en saknad vän. Väldigt mycket prov denna och nästa vecka, men håller ut. Alla är som tur är inte pluggbara, men ändå psykiskt påfrestande att ha något på gång hela tiden. Dagen räddades av att jag mötte upp min saknade vän Jeanette för lite prat och frozen yoghurt. Det var länge sen vi sågs och väldigt mysigt var det. ❤️

Imorgon är det utvecklingssamtalsdag i skolan. Då sitter alla lärare i utvecklingssamtal med elever vilket gör att ingen undervisning hålls. Vi är alltså lediga bortsett från vårt samtal. Yey! ^^ Mitt är 11.45 så får se vad jag hittar på efter det. 

Ha en fin kväll!



Cornelia

Åhhhhhh godis :(

Ebba

Svar: ja verkligen supermysigt :)

Men äh så gott!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åååååh vad gott! Älskar frozen yoghurt!!

♫♪ sandra

åh ge mig!

Maria Karlsson

Det där såg alldeles för gott ut, blir riktigt hungrig :D

Frida Christina

Jag med!! Ååh det där såg ju helt galet gott ut!!

Hanna

Åh så gott de där såg ut! :D

Emilia

Vad gott det ser ut!

sv: Ja det är jätteroligt :)

Sara

Åh så mycket gott, och jag som inte äter färgat godis längre.. Nu blev jag sugen :O

MATILDA

Men åh vad gott :D

linda

mums va gott

Josefine Hallgren

Åh vad gott!!

Ida

Gud så gott!

Ida - foto & häst

gud så gott!
sv; åh tack snälla du, blir så glad av dina fina ord!! :'D

Celine

Åh vad jag blev sugen på godis nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress