28 oktober 2014

Pumpapaj!

Mat och bak

Det blev bakning idag! ^^ Jag och syster snodde ihop en pumpapaj och jag måste säga att den blev lyckad. Eller ja, vi har inte smakat den än, men den ser bra ut i alla fall. ;) Mysigt var det också, kvalitétstid med syster, bakning och musik på högsta volym. ❤️

Ganska enkel att göra och om recept önskas fixar jag det åt er! 

För övrigt har det blivit lite träning och koreografering. :) 

Ha en fin kväll!











S A R A

oj vad skoj!vill prova det

KassandraPalma

ser riktigt gott ut!

Sanna Preifelt

Mums vad gott :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

Life of Johanna

Smarrigt!

Ja, sov bättre inatt så det var skönt!

V I L M A L A ♔

Ohhh lät spännande :DDD

MALIN

Vad fin den blev! Jag har nog aldrig ätit en pumpa-paj i hela mitt liv....

emelie andersson

så fint :)

sv: ja den bästa känslan :D

Josefine ♡

Har aldrig ätit det, har ni hunnit smakat den än, isåfall är den god? :)

sv: Ja det är den!

zeb

Ser jättegott ut :)

Emmy

Oooh vad fin den blev och jag skulle vilja ha recept!

sv;
Jo men det var det verkligen hihi! Kram ^^

Caroline

Vilken söt! ^^

Sara

Mums så gott :)

Anita

Gott :D

♫♪ sandra

ser ju gott ut!

Lydia Elstig

mums!

Emmelie

Å så söt med lilla spöket på :-D

Kajsa

Va mumsigt :)

Isabella Huynh

åh vad gott! :)

Tovvsan

Fin blogg. Hoppas du får en trevlig kväll, kram!

Ida

Har aldrig smakat pumpa någonsin, men du får det ju att se väldigt gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress